مصاحبه آرشیو خبر ها
این پسر پدیده است  ! هر دوی ما لال شده بودیم

این پسر پدیده است ! هر دوی ما لال شده بودیم

سالروز اولین حضور جیجی بوفون با پیراهن پارما برای همه یادآور خاطرات زیبایی است که این سنگربان افسانه ای در 20 سال حضورش ثبت کرده است.

سر مربی تیم پارما در آن روز ، نویو اسکالا در واکنش به این سالروز گفت :‌

"لوکا بوچی ، دروازبان اول تیممان ، مصدوم بود.به همین دلیل تصمیم گرفتم که بوفون ، دروازبان پریماورا را به تیم بزرگسالان اضافه کنم."

"او روز سه شنبه با تیم تمرین کرد. او درون دروازه کارهای فوق العاده ای انجام داد ، چیزهایی که به نظر خودش بسیار طبیعی می آمد. بعد ما شروع به تمرینات هجومی کردیم و هیچ کس نتوانست به او گل بزند."

"من به مربی دروازبان هایم ، وینچنزو دی پالما رو کردم و پرسیدم که آیا او هم همان چیزی که من می بینم را می بیند. او گفت "این پسر پدیده است." هر دوی ما لال شده بودیم."

روز شنبه ، تصمیم گرفتم که بروم و با جیجی صحبت کنم. به او زمان ندادم که هیچ فکری در این باره که من چرا آنجا بودم بکند ، دقیقا این جمله را به او گفتم : "اگر من تو را فردا بازی بدهم؟" جوابش؟ "مشکلی نیست مربی."

"او این جمله را بدون تردید و با غروری مثبت گفت. او کاملا آگاه بود که من چه می گویم و سپس تمام این اعتماد به نفس را به من هم منتقل کرد.به هر حال ، بزی برابر میلان بود."

"می دانستم که اولین بازی برای او در مقابل چنان تیم بزرگی یک تصمیم تعیین کننده است. اما به نظر می آمد که سنگینی چنین مسئولیت بزرگی را احساس نمی کند. و این مرا 100% مطمئن کرد که او را انتخاب کنم."

"سخت ترین لحظه وقتی بود که می خواستم با دروازبان رزرومان الساندرو نیستا صحبت کنم. کسی که فکر می کرد در غیاب بوچی به کار گرفته خواهد شد."

"به او گفتم این یک تصمیم احساسی نبوده ، اما گرفتنش ضروری بود. او ناراحت شد با اینکه کیفیت این بچه ی کوچک را در طول هفته دیده بود."

"بوفون یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت ، بدون اینکه کوچکترین خوشحالی بکند. حتی بعد از بازی ، او فقط از مربی و تیم به خاطر اعتمادی که به او کردند تشکر کرد، این نقطه ی قوت او بود."

"گویا این کاری که کرده بود معمولی ترین کار دنیا بود. تقریبا انگار اصلا نفهمیده بود که چه کار کرده است."

"او چند قابلیت فنی فوق العاده ای داشت ، اما به غیر از همه ی اینها ، او یک قدرت درونی باورنکردنی دارد. او پسری بود که واضحا بسیار بالغتر از سنش بود و اما به همزمان ، هیچ ارزش فوق العاده ای برای آنچه که انجام می داد قائل نبود."

"او یک پسر جوان با علاقه مندی های فراوان بود و فقط روی فوتبال متمرکز نبود. من فکر می کنم این عاملی بود که او را با آن آرامشی که همیشه نشان میداد به زمین می آورد. او مهربان بود ، همیشه شاد بود و شوق و شور را پخش می کرد."

"در پایان فصل من پارما را ترک کردم ، اما هرگز در مورد بوفون شکی نداشتم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: